Przejdź do treści

Nowoczesny model współpracy uczelni wyższej ze szkołą zawodową w zakresie kształcenia w zawodach z grupy branżowej poligraficzno-fotograficzno-reklamowej dla zawodu technik organizacji reklamy

   

Loga Loga programów: Fundusze Europejskie - Wiedza, Edukacja, Rozwój; Rzeczpospolita Polska; Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.

POWR.02.15.00-00-2013/18

Oś priorytetowa II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji
Działanie: 2.15 Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki
Lider: Politechnika Łódzka
Kierownik projektu: dr Jacek Stańdo, prof. uczelni
Partner: Sosnowiec - Miasto na prawach powiatu

Cel główny projektu: Opracowanie i upowszechnienie przykładowych rozwiązań w zakresie współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą tj. Politechniką Łódzką dla zawodu  technik organizacji reklamy. Realizacja zadań w projekcie:

  • Opracowanie dostosowanego do potrzeb rynku pracy programu naucz, dla zawodu technik organizacji reklamy.
  • Opracowanie organizacji zajęć dla zawodu technik organizacji reklamy dla uczniów przez wykładowców z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkoły zawodowej lub wyższej.
  • Wypracowane propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w branży poligraficzno-fotograficzno-reklamowej
  • Opracowanie formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodzie technik organizacji reklamy i testowe przeszkolenie nauczycieli
  • Pilotażowe wdrożenie przykładowych rozwiązań w zakresie współpracy szkół prowadzących kształcenie zawodowe z uczelniami w klasie patronackiej (kl. I Technikum nr 1 w CKZiU w Sosnowcu) w roku 2019/2020
  • Opracowanie modelu współpracy szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe z uczelnią uwzględniający również ich współpracę z organizacją branżową (Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska). Weryfikacja i akceptacja modelu przez ekspertów z Politechniki Łódzkiej. Modyfikacja opracowanego materiału, zgodnie z zaleceniami ekspertów.

Grupa docelowa: Uczniowie szkół kształcący się na kierunku technik organizacji reklamy.

Okres realizacji projektu: od 2019-05-01 do 2021-05-29
Całkowity koszt realizacji projektu: 813 598,12

 

 

Uproszczony rysunek ołówka. Napis technik organizacji reklamy.